Povýšenie Śnieżky v rebríčku poľských značiek
V tomtoročnom, jedenástom už vydaní rebríčka "Rzeczpospolita" nájdeme najdrahšie a najsilnejšie značky v Poľsku. V rebríčku je 330 národných značiek, ktorých celková hodnota je odhadovaná na 61,5 miliardy korún. Značka Śnieżka je v dobrej spoločnosti. Jej hodnota sa zvýšila o 12%, od 96,5 mln PLN do 2.013 – 107,6 mln PLN v 2014 r. V dôsledku toho bol zaznamenaný nárast až o 13 položiek a aktuálne je v poradí na 107 položke.
Výsledky hlavnej klasifikácie a jednotlivých čiastkových kombinácií zahrnutých do rebríčku, pokazujú silnú pozíciu Śnieżky na poľskom trhu a sú dôkazom jej silnej pozícii u spotrebiteľov. Pokiaľ ide o povedomie o značke, Śnieżka je na vysokom, 12. mieste. Na druhej strane, v zozname najpopulárnejších značiek je na 29. mieste. V oboch prípadoch sa jedná o najlepší výsledok medzi značkami predstavujúcimi stavebný chemický priemysel.
Dobrý výsledok je spôsobený o.i. konzistentnou stratégiou rozvoja FFiL Śnieżka SA. Značka postupne rozširuje svoj sortiment, vytváraním nových a zlepšovaním existujúcich riešení. Výsledkom je to, že spotrebitelia sú presvedčení, že sú to výrobky najvyššej kvality.