Superbrands 2014/15 pre značky Śnieżka a MAGNAT
Ocenenia, ktoré udeľuje medzinárodná organizácia The Superbrands Ltd., na základe rozsiahleho prieskumu spotrebiteľov a názorov odborníkov z odvetví. To umožňuje efektívnu identifikáciu značiek poľského pôvodu, ktoré sa vzhľadom ku kvalite našich služieb tešia najväčšou spoločenskou dôverou. V tejto čestnej skupine tiež nemohli chýbať slávne a obľúbené značky Poliakov Śnieżka (získala dva tituly Superbrands 2014/15 oraz Created in Poland Superbrands 2014/15) a MAGNAT (získal titul Created in Poland Superbrands). - Znalosť značky a jej pozitívny imidž v očiach spotrebiteľov je najväčšia hodnota pre spoločnosť. Sme radi, že radi, že medzi najlepšími značkami sú prítomné Śnieżka a MAGNAT, čo potvrdzuje vynikajúcu kvalitu našich riešení - hovorí Łukasz Dobrowolski, riaditeľ marketingu Továrne farieb a lakov Śnieżka SA .
Superbrands pôsobí na svete viac ako 20 rokov, a v Poľsku od 10 rokov. Cieľom tejto iniciatívy je upozorniť na najlepšie značky, takže každý rok vzniká komplexná báza vedomostí o lídroch trhu. Analýze je podrobených viac ako 3 000 podnikateľských a spotrebiteľských značiek, ktoré nezávislý výskumný ústav ARC Trh a Stanovisko skúma na vzorke viac ako 15 000 respondentov. Na procese hodnotenia podieľa sa tiež 60-osobná komisia odborníkov z odvetvia, ktorí tvoria Radu Značiek. Ocenenie superbrands je jasným signálom pre spotrebiteľov, že sa zaoberajú vysoko kvalitným výrobkom alebo službou.