* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

Povýšenie Śnieżky v rebríčku poľských značiek

8 december 2014
Povýšenie Śnieżky v rebríčku poľských značiek
Publikovaný denníkom "Rzeczpospolita" rebríček poľských značiek poradí predstavuje najsilnejšie poľské značky. Medzi nimi, by nemala chýbať Śnieżka, ktorá sa v poslednom rebríčku zaznamenaný nárast v porovnaní s predchádzajúcim rokom.

V tomtoročnom, jedenástom už vydaní rebríčka "Rzeczpospolita" nájdeme najdrahšie a najsilnejšie značky v Poľsku. V rebríčku je 330 národných značiek, ktorých celková hodnota je odhadovaná na 61,5 miliardy korún. Značka Śnieżka je v dobrej spoločnosti. Jej hodnota sa zvýšila o 12%, od 96,5 mln PLN do 2.013 – 107,6 mln PLN v 2014 r. V dôsledku toho bol zaznamenaný nárast až o 13 položiek a aktuálne je v poradí na 107 položke.

Výsledky hlavnej klasifikácie a jednotlivých čiastkových kombinácií zahrnutých do rebríčku, pokazujú silnú pozíciu Śnieżky na poľskom trhu a sú dôkazom jej silnej pozícii u spotrebiteľov. Pokiaľ ide o povedomie o značke, Śnieżka je na vysokom, 12. mieste. Na druhej strane, v zozname najpopulárnejších značiek je na 29. mieste. V oboch prípadoch sa jedná o najlepší výsledok medzi značkami predstavujúcimi stavebný chemický priemysel.

Dobrý výsledok je spôsobený o.i. konzistentnou stratégiou rozvoja FFiL Śnieżka SA. Značka postupne rozširuje svoj sortiment, vytváraním nových a zlepšovaním existujúcich riešení. Výsledkom je to, že spotrebitelia sú presvedčení, že sú to výrobky najvyššej kvality.